onsdag 15 oktober 2008

Mitt liv i siffror

Någon som scrollat ner på sidan och sett den rosa siffran som inte längre lyser noll? Besöksmätaren fungerar! Det räckte att Peter satt bredvid mig så fick jag den att börja räkna igår. När den helt plötsligt lyste 1 kunde vi göra en high five för att sedan fortsätta surfa runt bland lyxiga restauranger.

Andra siffror jag stött på under senaste dygnet är:

39,8 är graden av feber Einar hade i natt
5 är antalet gånger han vaknade
25 minuter varade Hildas anfall av raseri i morse
17 är antalet dagar kvar tills vi får sova en hel natt
6 är antalet rätter på Thörnströms avsmakningsmeny som vi funderar på att unna oss vid samma tillfälle
4 är antalet tvättmaskiner jag kört senaste dygnet
Oräkneligt är antalet plättar jag stekte igår
12 är antalet veckor kvar av min mammaledighet

Inga kommentarer: