torsdag 9 oktober 2008

En verkligt vacker(?) vardag

Ja, nu ser man verkligen det vackra i vardagen överallt, eller ännu mer det verkliga... den verkliga vardagen, den verkligt vackra vardagen. Hur ska jag kunna ta ut 3-4 bilder när min vecka består av 500?

De sista spåren av Hildas kalas, ledtrådarna i skattjakten skulle tvunget förevigas. Pizzakartongen som säger "Välkommen åter" så vänligt när jag stänger kylskåpsdörren likaså.


Temat på "min vecka" får nog ändå bli barnens aktiviteter. Simskola (som innebar stänga in sig i skåpen i omklädningsrummen), rytmik(krypa under det stora, blåa havet) och fredagsshopping (som innebar vänta utanför skötrummet och göra det roligaste av situationen framför kameralinsen). I morgon ligger urvalet på bloggen. Tills dess säger jag som pizzaresterna.

Inga kommentarer: