lördag 28 februari 2009

Sista uppladdningen


Tyvärr dog mitt batteri på datorn mitt i bussresan. Tanken med att blogga hela vägan föll förstås med faktumet. I morgon får jag vara mer återhållssam, för om jag inte kan lägga ut målgången redan i bussen hem vore det oförlåtligt.


Nu vallas det kan jag rapportera. Det vallas så in i bänken, med strykjärn och allt. Hemligheten? Vet inte, återstår att se i morgon hur bra glid det blir.

Vi kom fram vid 18:30-tiden och blev mångfaldigt positivt överraskade. Stugan, som skulle vara lite skamfilad enligt något rykte, bjöd till och med på en gammal kakelugn. Här kommer vi sannerligen att trivas.

Bröderna sitter här i soffan nu, läser instruktioner, våndas lite, visar nummerlapparna, kollar chipet. Spänningen ligger i luften nu. Det ska bli helt fantastiskt.

Inga kommentarer: