torsdag 26 februari 2009

På tapeten före midnatt

Det är en del på tapeten nu. Förutom vikarieplanering av hela nästa vecka på jobbet så tänkte jag börja med lite små saker ikväll:
-betygssätta novellerna jag lovat åttorna i morgon
-göra ett kort till lille nyfödde Aron att skicka med hans present till Finland
-göra ett förslagskort att ta med till fjällen och visa släkten inför ett jubileum
-packa inför nästa vecka
-förbereda en pajdeg att ta med till en lunch i fjällen
-packa ner badkläder till vattengympan imorgon
-lägga ut dagens kapitel på http://www.kapitel1.se/

Tur att man så sällan kryper under täcket före tolv nuförtiden.

Idag hade vi redovisning i ämnet Mat och matkultur från andra länder. Niorna och jag kunde äta oss mätta på åtta olika kreativa rätter från Kina, Iran, Italien, Grekland, Mexiko med flera.

3 kommentarer:

Sofia sa...

Använder du pseudonym eller missade jag ditt namn?

Linda sa...

Jag e alltid så imponerad av hur du hinner med allt!!!!! Kram

Marie sa...

Du missade mitt namn! Jag skickar dig länken på face book:)

Ja, nu var det ju inte så att jag hann allt igår...