fredag 30 oktober 2009

De finaste födelsedagskorten

får vi från min vän och kollega Ann-Charlotte.
Einars numer något utslitna födelsedagskort (efter flera dagisvändor) och namnsdagskort
Einar frågar om Schann-Charlotte nästan varje dag. Hur hon ser ut, vad hon gör eller bara hur mycket han egentligen tycker om henne. Hilda frågar istället om jag kan göra lika fina kort som hon - andemeningen är väl att jag inte kan det, för jag har inte lika fina löv, lika fina stämplar eller blommor i rätt matchningsfärg.

Hildas födelsedagskort med så fint material att jag aldrig kommer att hitta liknande
Själv hämtar jag inspiration från Ann-Charlotte. Och när jag träffar henne köper jag en massa material för det händer att vi tittar in i någon pysselaffär och det händer att jag handlar fast jag inte tänkt det. Dessutom finns det få saker som gör mig så glad som ett personligt handgjort kort från vännen som aldrig glömmer en födelsedag.

Mitt vackra födelsedagskort med skönsång och frukostbricka

Inga kommentarer: