måndag 16 november 2009

En bild säger mer än...

1000 simtag?

Einar invigde sina nya simglasögon idag och jag lyckades fånga alla tre glasögonormarna på samma bild. Hade jag inte lagt ut det på bloggen skulle vi kanske kunnat ha det som årets julkort. Möjligen med ett infällt foto på mig och huskatterna.

Men så kände jag att jag ville bjuda på något extra en dag som denna. Till och med Casper i Arvingarna var i badhuset. Det hör inte till vanligheterna. Kanske hade det varit något för det infällda fotot, förresten? Visste någon att jag var ett hängivet fan för en sisådär 18 år sedan?

2 kommentarer:

storskrutten sa...

Hehehe, vilken fin bild!! hängivet fan var väl nästan i underkant. besatt är ett mer passande ord tycker jag...

Marie sa...

Hihi...var jag det? Möjligen, fast i så fall borde det inte erkännas här och nu:)