torsdag 9 april 2009

Sjukrapport från varmare breddgrader

Här kommer den då till slut, sjukrapporten. För det är just vad det här inlägget kommer att bli, en allmän klagan över vårt sjuktillstånd och en liten rapport över nuvarande läge.

Peter är det som synes inget fel på

Sist jag skrev kände jag mig lätt febrig och Einar var lite småsjuk. Sedan dess har jag haft någon elak form av turiståkomma - och här kan man börja rabbla ord på D som dimor, diet, diarré - men efter att till slut fått ett stick i skinkan av farbror doktorn (doktor dyr för att fortsätta på tidigare tema) i morse verkar jag vara på banan igen, eller på rälsen kanske man ska säga med tanke på badleksaken vi roar oss med.

Einar pendlar i feber varannan dag och är allmänt gnällig och vid lunch idag klagade Hilda på ont i magen men vi hoppas fortfarande på att det var ren hunger.
Så, ja, vad kan man säga? Annars är det bra.

Inga kommentarer: