torsdag 29 januari 2009

Osmörad

Det har hänt för mycket jobbiga saker på jobbet idag för att ens nämna något. Ändå känner jag mig inte helt under isen, fast jag kanske för en gångs skull borde. Det kan bero på:
- att det är fredag och vatten-tant-gympa imorgon
- att jag satt med datorn på tåget både på vägen dit och hem idag och skrev a whoooole lotta wööörds(obs, den gamla bärbara datorn alltså, den nya är fortfarande under upptuktning)
- att jag fått rå om barnen ensam ikväll och de inte har ropat "pappa, pappa" hela tiden
- att jag är för trött för att känna efter

Tänk på den gamla goda tiden, när eleverna SMÖRADE för en... Jag fick till och med en gigantisk smörkniv en gång av en elev, för att han ville, som han sa, SMÖRA. Får nog ta kort på den till en annan dag och minnas.

Inga kommentarer: