onsdag 30 juni 2010

Nu ska jag verkligen börja jobba på

att den här lilla ungen kommer ut.

Så mina tre planer för dagen är:
1. Dammsuga bilen - som en förberedelse för nya lilla barnplatsen men ännu mer för att göra det obekvämt för bebisen i magen när jag böjer mig för att komma åt att städa sand och grus på konstiga ställen
2. Dricka starkt kaffe - vem sa att det var bra förresten?
3. Sitta i massagestolen med punktmarkering på nedre delen av ryggen - där man inte ska massera tidigt under graviditeten

Igår fick jag nämligen det väldigt trista och till och med lite elaka beskedet att "någon igångsättning det blir det inte tal om förrän tre veckor över tiden i Västra Götalands län". Behöver jag säga att jag inte är nöjd med att ha bytt barnmorska på grund av att det har tagit så lång tid att den vanliga gulliga barnmorskan har gått på semester?

Inga kommentarer: