tisdag 22 juni 2010

Jag antar

att största andelen besökare på bloggen tittar in för att se hur jag mår eller om bebisen har kommit, snarare än läsa något mer inspirerande inlägg från undertecknad.

Ändå känner jag mig villrådig. Ska man skriva hur man mår eller inte? Är det inte lite tjatigt när allt kommer omkring? Småvärkar hit, molvärkar på natten, tilltagande regelbundna värkar dit och så avtagande värkar.

Det konstigaste är väl att det nästan inte känns alls som om jag ska få en bebis längre. Det känns främmande på något sätt. Peter säger att det är för att jag ska i genom hela repertoaren med känslor och nu är jag där. Skönt när i alla fall han står med båda fötterna på jorden och talar om vart jag är när jag inte vet själv.

Jag gissar att den kommer 29 juni. Vad vill du läsa om tills dess?

5 kommentarer:

Amanda sa...

Fin!

Håll ut.

Älskar trosorna. Skriv om var du shoppade dom.

Sanna sa...

Foton och lite allmänt svamel duger bra :-D

Marie sa...

Trosorna är faktiskt från Gekås, den underbart enorma affären i Ullared:-)

Allmänt svammel - fniss! Precis så känns det som det är, hela tiden...

Linda sa...

Du ska skriva om din verkligen o det e ju så den ser ut just nu!!!! Följer med spänning o längtar efter att få ses snart!!!!!!!! Förresten, visst e den skönt att bebben o Einar inte behöver dela födelsedag;) Kraaaaam

Marie sa...

Ja absolut! Det är skönt att födelsedagen är över. Den ena i alla fall...

Japp, jag skriver väl om verkligheten, i den mån man orkar. Vissa saker känns som man inte orkar älta för mycket. Kram!!!