tisdag 15 juni 2010

Hjälp,

jag ansade tuijorna!

Och glömde ta en före-bild men det är en buske kvar i ursprungligt skick (som dock är mycket lummigare, eftersom den stått mitt i en hög med gödsel och inte aväten på mitten av rådjuren som de andra var. När jag drack kaffe förut var det nästan svårt att koncentrera sig på favoritmagasinet Hus&Hem för att jag var så nöjd med att ha rensat och fixat i spaljérabatten.

Och här är en tjuvtitt på senaste projektet. Nästan färdigt till vänster i bild. Kanske någorlunda i ordning till höger i bild när kvällen kommer. Om inte knotten kommer förstås. Plattorna är slut men det ska bli grusgång och rabatt. Och kanske något annat fiffigt om Peter handy-man får fria händer. Naturligtvis får han det. Min uppgift ligger i att driva på själva verkställandet.

2 kommentarer:

storskrutten sa...

Fint blir det! Jag har inte velat säga det tidigare, men jag tror att du går över tiden... inte mycket men nån dag eller så.. håll ut!!
Man kan ju också hoppas på att bebisen vill bevisa att jag har fel och kommer ut tidigare...Kram

Marie sa...

Tack! Just nu känns det som jag vill gå över om det bara inte höll på och gjorde så ont. Jag vill att det ska vara ett glapp mellan födelsedagarna... Från början gissade jag på 29:e. Nu tänker jag mer 25:e, fast det är ju midsommarafton. Kram