torsdag 12 mars 2009

Inspireras, rösta eller lägg ut en bok!

-Du kanske vill blogga idag? frågade jag Peter när han surfat ovanligt länge för att vara han.
-Nej, det är inte så noga.

Naturligtvis inte. Jag tänkte annars att han kunde gjort lite reklam för mig, uppmuntrat de som inte röstat än att göra det, berätta hur enkelt det var och hur "kort" tid det tar. Jag är inne på www.kapitel1.se flera gånger varje dag nu, nämligen. Kollar klättringen. Av 350 hittills utlagda böcker på bok-sm börjar jag nämligen närma mig plats 200. Tjohooo. Det är nästan så att tävlingsmänniskan får lite luft inuti mig för en gångs skull.

Så gå in och låt dig inspireras! Så många författarwannabees på en gång. Vem vet, snart kanske du också lägger ut en bok? Eller inte.

Peter röstade på sin fru idag och sedan hade han fullt sjå att välja två till. Man måste nämligen välja tre, varken mer eller mindre, för att rösterna ska räknas.

2 kommentarer:

Sanna sa...

Så fort jag får en stund över så ska jag titta in på sidan......

Givetvis så röstar jag på dig!

Marie sa...

Tänkte väl det:):)