tisdag 10 mars 2009

En utmaning

som figurerat en del på bloggar på sistone är att skriva åtta sanningar eller fakta om sig själv. Sitter på tåget hem och antar den som en lagom svår sak på 20 minuter.

1. ....?

Försöker igen.

1. Illamående besvärar mig allt som oftast, speciellt i fordon.
2. Minst två gånger i veckan borstar jag tänderna med Bamse- eller Byggare Bobtandkräm för att jag inte vill störa den sovande trion på övervåningen.
3. Jag gillar inte science fiction-filmer och har inte ens lyckats ta mig i genom Sagan om ringen.
4. När jag blev förälskad i Peter tänkte jag att jag skulle vilja ha fyra barn med honom, och vissa stunder kan tanken slå mig fortfarande.
5. Mamma och jag pratar i telefon varje dag.
6. Sushi får nog räknas som min favoritmaträtt.
7. Om tio år arbetar jag förhoppningsvis inte som lärare.
8. Ska jag ta den om ploppen?

Nej, det måste finnas något mer intressant. Kommer inte på något... Eller jo...?

8. En plats jag helst skulle vara på just nu? Skulle väl vara Alperna då eller Klippiga bergen, eller möjligtvis Väggen. Med Peter förstås.

Inga kommentarer: