onsdag 19 maj 2010

Har det inte varit lite mycket familjeliv

på bloggen på sistone?

Fast det är väl det jag är bäst på. Att leva och visa familjelivet. Mest från den ljusa sidan. Jag drar mig inte för att utelämna det andra. Ingen vill veta för mycket om trots och elände. Eller?

På jobbet igår träffade jag en man som kallade varje motor, ja i varje maskin, för individ. Här snackar vi storfamilj i träfabriken.

Nu jobbar jag på ett positionssystem för motorerna, med nummer för varje individ. Kanske borde vi jobba med positionerna hemma också. Och individerna. Motorerna i familjen? Nu är jag där igen med familjesnacket. Förlåt.

3 kommentarer:

Nisse sa...

Fint att få ett reservdelslager motorer katlogiserade

Sanna sa...

Men, vad menar du?!.... inte har väl ni trots och elände i er familj eller ;-)

Marie sa...

;-)