tisdag 1 december 2009

Bloggutmaning

Amanda hade en schysst utmaning idag. Anta den du också, i kommentaren eller på egen blogg! Jag hänger i alla fall på:

Jag är för gammal för:
- senare nätter än 02:00
- obekväma skor
- att stå framför spegeln längre än 1 minut om dagen

Jag är för ung för:
- whisky
- ekonomidelen i tidningen
- TV i köket

Jag har lätt för att:
- skriva
- trycka lite för hårt på gaspedalen
- inspireras

Jag har svårt för att:
- argumentera
- engagera mig på mitt nuvarande jobb
- laga kalkon

Jag vill bli:
- en rik och berömd författare
- duktig på att hålla snyggare hemma
- i bättre form

Jag är ohyggligt tacksam för:
- att jag träffade Peter och fick de små barnen
- huset som jag älskar
- alla snälla människor i vår omgivning

2 kommentarer:

Amanda sa...

Fint! Kom in hon mig och säg att du svarat vettja!

Marie sa...

Män ja hinner ju knappt...