söndag 6 december 2009

Framtidsyrke?


Arbeta med vackra saker under roliga förutsättningar... tänk att få göra det hela tiden! En del av mig vill gå fotografutbildning, speciellt efter helgens uppdrag. En del av mig framhåller andra saker som kanske ännu mer är min grej.

Våren blir en utmaning åt rätt håll. Många kallar det jag ska göra för att "komma hem". Familjeföretaget har aldrig varit mitt hem hittills, men vem vet vad framtiden utvisar? Fotografering, skrivande och miljöcertifiering, bräder och rena naturmaterial - kanske finns där en röd tråd. Det känns som om det hänger ihop. Jag gillar't.

2 kommentarer:

Linda sa...

Va fint:) Du var verkligen kanonduktig i lördags, fast det visste jag ju redan innan att du skulle vara!!! Ser fram mot att se alla korten!! KRAM

Marie sa...

Tack! Jag ser också fram emot att bli färdig med korten:) Ni var så fina! KRAM