måndag 30 augusti 2010

Sjukt bra dag

var det kanske inte men i alla fall en sjuk dag... min 34-årsdag.

Jag har ändå kunnat njuta hyfsat. Av att kunna bjuda släkten på japansk buffé igår. Av alla fantastiskt fina presenter, samtal, sång, sms, kort och oväntade uppvaktningar - tror jag kör varianten ingen nämnd, ingen glömd även om grannens bricka med hemmagjord soppa, nybakat bröd och de allra ljuvligaste kolakakor stack ut.

På sätt och vis har jag faktiskt också njutit av influensavärken som spridit sig i kroppen och medfört att Peter fick stanna hemma med oss idag. Kanske är det en present i sig att ta det lugnt och få dra täcket över sig delar av dagen.

4 kommentarer:

storskrutten sa...

Krya på dig du med! Det var inte meningen att smitta dig med min krasslinga sång ;) Hoppas du frisknar till snart. Tage börjar förresten bli otroligt lik Hilda, och helt fantastiskt söt. Kram!!

Marie sa...

Ja det var ju attans att du inte kunde hålla inne på sången lite... fast det var nästan värt det;-))

Han har varit lik Hilda ända sen han föddes tycker jag, även om alla andra säger att han är så lik Einar! Och så söt så att vi bara pussar på honom hela tiden, tills han grymtar lite besvärat... Kram själv!

Amanda sa...

Fina ni är!
Stort grattis i efterskott.

Marie sa...

Tackar!