fredag 4 februari 2011

Vår egen lilla bulle kan prata!

Du får välja att inte tro mig. Jag förstår om du inte tror att det här är sant. Men betänk att storebror Einar sa "uppförsbacke" (uppebacke för att vara exakt) när han var elva månader och två-ordsmeningar före han lärde sig gå.


Tage sa nämligen "bulle" idag när vi bakat och jag matade honom med små smulor. Bölö, bölö, sa han och så upprepade han det varje gång jag stoppade in en smula i munnen. Han kan prata! 7 månader lilla ungen berättar vad han gillar bäst. Måste säga att det slår allt annat jag skulle blogga om med hästlängder.



Hilda drar med bakpenseln över bullbrorsan.

2 kommentarer:

mariana sa...

Tror dig :-D Härligt med en pratglad krabat!!

Marie sa...

Tack! Japp, jag vill inget hellre än att han ska bli som Einar med språket:-)