fredag 19 november 2010

zzzzzzzzzzzzzz...

Får jag inte sova mer än två timmar i sträck i natt så blir jag galen. Fyra nätter med fem timmars upphackad sömn per natt går bara inte.

Hilda skriker i sömnen. Tage hostar, snörvlar och vill äta för att lindra halsen. Einar och hans koppor är obehagliga i hela kroppen såvida han inte är hungrig eller nödig. Katterna kommer in när Peter går till jobbet och jamar hungrigt klockan 6 när alla till slut somnat gott.

Med vänliga hälsningar och en sömnlös klagan

2 kommentarer:

Blackm sa...

Man inser ju inte hur viktig sömnen är, förrän man är just där vid det stadiet.. Själv är jag lite orolig för att jag och Jarmo kommer att sova bort våra helger den dan barnen flyttat hemifrån...
Kram!!

www.svartam.blogg.se

Marie sa...

Nä precis!!! Och jag kan nästan se fram emot det här att få sova hur länge man vill igen, samtidigt som jag tror att man kommer att se tillbaka på den här tiden med kanske den allra största glädje man får uppleva. Sen minns man väl inte det jobbiga heller, bara det roliga:-)

Kram!!