måndag 29 november 2010

Lite kluven är jag

till om det var bra eller dåligt att kameran låg på hotellrummet idag.

Men visst hade det varit onaturligt att plötsligt förvandlas till paparazzi när man småpratar med Timo Räisänen både vid frukosten och i spat?

Eller?
ELLER?

Dessutom har jag kommit på att det måste varit han som uppmanade mig att slänga mig i den iskalla vattentunnan efter bastun igår.

Jag stack ner handen av ren nyfikenhet, drog upp den snabbt reflexmässigt samtidigt som en röst sa:
- Gör det bara!

Jag gjorde't förstås. Det är ju bara den där peppningen man behöver. Nästan tur att jag inte kände igen honom egentligen, väl? Hade säkert blivit nervös och sluntit på stegen.

2 kommentarer:

storskrutten sa...

hahaha!!! Härligt Marie!

Marie sa...

:-))) Kommer inte ihåg, gillar du honom?