måndag 14 oktober 2013

Vi packade väskan

igår kväll när jag hade ordentligt ont.

Skrev lappar till barnvakten om vilken väska som hörde till vilket barns utflykt.

Våndades lite förstås men gladdes också.

Gick och la oss. Jag tog Panodil att sova på. Sov hyfsat mellan en del värkar.

Vaknade med riktigt ont i morse.

Sedan ingenting. Ingenting. Förmiddagslur, ingenting.

En promenad i vår branta backe. Lite värkar.

En promenad till. Lite mer värkar.

Nu är månadens räkningar betalda. Allt är klart och jag funderar till och med på att åka med till badhuset om nu det skulle kunna sätta igång ett och annat.

För det är ju bara några timmar kvar tills jag är 13 dagar över tiden. Och då är det ju dags om man ska se till de andra gångerna.

Och jag kan till och med blogga från telefonen, äntligen.

Inga kommentarer: