torsdag 30 augusti 2012

Allt är sig likt fast bättre

Jag menar, jag känner mig fortfarande trots allt som 26.

Och en hel del anmärkningsvärt roligt har hänt senaste dygnet.

Som att vi städade så bra igår att jag till och med hittade grannens solglasögon som försvann för en månad sen.

Eller att Tage låg bredvid mig i sängen i morse när de andra tre kom in och sjöng och trodde att det var han som fyllde år.

Och att det sjungits ja må hon leva vart jag än har varit under dagen, i sängen, på motorvägen, på jobbet och i vår entré hemma.



Och att jag blivit kallad Du unga varelse, Snäxet och lilla pluttan samt fått upplysningen att 36 är som 18 år fast dubbelt så bra.

Och att jag ätit tre sorters tårta under dagen och att jag fått allt jag önskat mig inklusive 30 dagsfärska ägg.

Och att jag har en man som röjer i köket nu när jag bloggar.

Lyckliga mig.

Inga kommentarer: