söndag 25 mars 2012

Uppdatering

Tja, något är fel med kommunikationen mellan min mobil och blogg.

Eftersom jag gillar när saker och ting går snabbt och lätt har jag använt mobilen vid nästan alla inlägg på sistone och kanske fått en sämre kvalitet på både text och bilder. Å andra sidan har jag måhända fått en bättre livskvalitet och sitter inte med datorn varje kväll.

Så hände något häromdagen. Det är inte fixat och det spelar egentligen inte så stor roll. Nu fortsätter jag väl på gammalt vis.

Under helgen som gått har jag försökt skicka fotona som följer.


 Det tidigaste vårtecknet, vitsippor stod på bordet när vi kom hem från en härlig dag i stan utan barnen.



Ett kärt återseende på grannens 40-årsfest, den fantastiske ambassadkocken som lagade mat på min födelsedag i höstas.



Och så målgången efter en svår pärs - en mil i motvind blandat med värmebölja i Frihamnen. Nu funderar jag allvarligt på om jag verkligen kommer att orka göteborgsvarvet.

Sådär, då vet du lite. Vad gjorde du själv?

2 kommentarer:

Sofia sa...

Klart man bloggar via moblien, kan inte minnas när jag sist skrev ett inlägg på datorn...hoppas att det löser sig.
Och klart att du kommer orka Göteborgsvarvet, det är ju så rooooligt med alla orkestrar och hejarklacker och grejer. Försöker övertala maken till att vi ska springa nästa år.

Marie sa...

Ha ha... i år blir nog sista gången för mig - då kan jag heja på dig nästa år!