onsdag 19 oktober 2011

Japp, jag gör det

Jag delger lite jobbrelaterade spännande saker.

Lika fort som jag började på det här nya företaget, lika fort kommer jag att sluta i början av november. Det har varit två spännande, lärorika månader men nu är det hög tid att bana väg för något nytt som legat och grott. Alltså inte helt nytt eftersom det legat och grott. Men nytt ändå. Ouppackat. Färdigt att öppnas. Färdigt att startas.

Det blir en satsning på skrivande. Jag har bestämt mig. Det blir att följa intuitionen som så länge jagat mig. Det blir att satsa medan det är möjligt. Det blir något alldeles eget.

3 kommentarer:

Carola sa...

Å vad roligt det låter, jag är avis. Idag är en avis dag helt och hållet så det är lika bra att köra med. Skulle färgar håret grönt istället för rött. För det är väl avundens färg.

Marie sa...

Och jag är avis på dina drag på wf idag... Du har väl förresten världens bästa jobb?

Och håret kommer att bli jättefint!

blueunicorn sa...

Åh, vad kul! Härligt att du vågar ta steget. Har du jobb eller satsar du hemifrån? Helt underbart kul för dig!

Stor kram