torsdag 28 april 2011

Jag är liiiite besviken

på att jag inte hann så också. Fröer.

Det stod nämligen på agendan i morse.

Men jag tröstar mig med att jag gjorde så mycket annat, som

röjde, städade och vek tre tvättmaskiner
körde två tvättmaskiner och två diskmaskiner
postade tre brev med viktigt innehåll, som krävde både förberedelse och research
reklamerade min jacka som gått sönder i fodret
handlade ett antal matkassar på ICA och fiskbilen
ringde två samtal till yrkesmän
ringde och bestämde tid för hämtning av renoverad stol imorgon
spontanfikade hos Mariana med alla barnen
lagade mat och efterrätt till 10 personer
lassade stenbumlingar till en hel husvägg med Annelie i skymningen

Dessutom har Peter investerat i en högtryckstvätt för altanen och en fiberkabel till mediacentret och Joakim hjälpt oss få samma mediacenter att fungera alldeles utmärkt.

Aaahhhh. Det är så här man vill fylla dagarna. Lite osådda fröer är väl just vad det är. Fröer.

Inga kommentarer: