söndag 28 december 2014

En annorlunda jul

Det har varit en väldigt vilsam jul för min del då jag legat i 39 graders feber i fem dagar... För första gången sedan jag blev förälder satt jag nedsjunken i soffan och såg hela Kalle Anka till exempel. Annars hade det inte så många fördelar att vara så dålig. Det är mycket roligare när allt är som vanligt.

Nu sitter vi flera dagar senare än tänkt i bilen på väg upp till Norra Värmland för att åka skidor och fira nyår. Längs vägen blev det just ett stopp hos mormor och morfar med kalkonmiddag och dans runt granen.

Kanske inte så annorlunda i alla fall. När man ser bilderna och tänker tillbaka på julens värme och kärlek, på andra jular och tittar ut på alla snöklädda granar och snösträngarna i mitten på vägen, då känner jag igen mig.

Här är bilderna på vår jul. God fortsättning!

Inga kommentarer: