måndag 26 augusti 2013

Bröllopsfotografen

är rätt trött efter helgens begivenheter... men fint blev det och roligt var det så gott som hela helgen.

Jag hade fin hjälp av Hilda som inte bara gick vid min sida hela lördagseftermiddagen utan även fotograferade hon också. Sedan skildes vi åt på kvällen och roade oss på varsitt håll. För Peters och min del blev 40-årsfesten en serie härliga ögonblick att le åt länge och roligt socialt umgänge man får alltför sällan.

 
 
 
Idag har vi roat oss med fotbollsträning, målning och fix i huset och en smarrig grillmiddag hos kära vänner.

Vidare har vi fått sålt prylarna vi la ut på Tradera och fått mersmak! (kanske känner man annorlunda efter att ha fraktat iväg alla paket) Jag har till och med lyckats sälja ett bokpaket åt barnen på Blocket. Men loppisen i lördags var rena floppen. Mitt enda fynd var en potta...

Inga kommentarer: