torsdag 1 november 2012

Renovering pågår

Peters föräldrarhar varit här i fritidshuset ett par dagar och hjälpt oss, tack och lov - annars hade hela familjen varit under isen för länge sen eftersom jag spenderat veckan med 40 graders feber och kraftigt illamående.

Kanske är jag på bättringsvägen eftersom jag sitter här med datorn. Men allt står mig upp i halsen. Dieten består just nu av rotmos och kokt skinka...


Den här hösten är galen när det gäller sjukdomar - annat verkar gå oss bättre i händerna.

2 kommentarer:

Sanna sa...

Konstaterar att ni valt en av de spackelsorter som får godkänt :-D

Du måste varit riktigt under isen som gjort ett sådant långt blogguppehåll. Hoppas du är på bättringsvägen och hinner och äta upp dig till vinternsportens alla bravader!

Marie sa...

Skönt att spacklet fick godkänt! Det var inte alls dumt, och det enda jag hann bedöma innan jag blev sjuk. Japp, 40 graders feber och illamående av någon annan värld - nåt som satt sig i örat antagligen...