tisdag 1 mars 2011

Friskare med photoshop

Jag har frisknat till så till vida att jag kunde åka in på kursen ikväll.

Och det var väl en sagolik tur!

Vi fick en så grundläggande genomgång i Photoshop att jag för första gången sedan jag någon gång jobbat i programmet känner att jag faktiskt behärskar en del.

Kolla här vad jag lyckades med på mindre än den beräknade tiden 10 minuter! Ärligt talat tog det högst en minut - fast jag var säker på att bli sittande här och svära fram till midnatt när jag så väl behöver vila.
Yes yes yes säger jag bara!!!

2 kommentarer:

Amanda sa...

Kul!
(Snoring Beauty-illosarna är gjorda i Photoshop. Inscannade teckningar som får färg och mönster i olika "layers". "Layers" förändrade mitt liv...
Jag är helt självlärd.)

Marie sa...

Självlärd, det är imponerande!